Re: kamerka internetowa

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 23:51:05 MET DST

Użytkownik "Arteq" napisał w wiadomości
> witam
>
> mam pIII 800 , 256 MB ramu
> i kamerke internetowa logitecha
> Problem polega na tym ze ja widze osobe w miare plynnie , ale ona mnie 1
> klatka na 4 sek
> Macie moze pomysla co to moze byc, czyzby PIII 800 nie dawal sobie rady ??

Może być i tu problem, bo np ja jak zapuszczę Skype z Video to obciążenie
proca skacze na 60%.
Procek: Sempron 1.7GHz, kamerka Logitech QuickCam Messenger.
Znajomi z duuzo wolniejszymi procesorami odbierają mnie płynnie, więc
kwestia jest jaki procesor wysyła i obrabia obraz.

> Lacze mam 512 kb/s wiec to nie powinien byc problem.

Jaką masz wartość upload? Bo jak to Neo to zdaje się że tam jest 128kb/s, i
to może mieć znaczenie, zwłaszcza w godzinach szczytu.
A w tle czasem nie masz jakiegoś programu p2p intensywnie wysyłającego
pakiety i zapychającego nośną?

> Pozdr i dzieki za pomoc

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?