Re: LCD dla osoby z kiepskim wzrokiem.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 21:13:06 MET DST

Krzysztof Rynkowski, napisales:
> Jesteś wyjątkowo złośliwy, co Cię ugryzło?
> Ja Ciebie, ani nikogo na tej grupie nigdy
> nie obrażałem. Co złego w tym, że zamieściłem
> link do testu przeprowadzonego przez "Chip"?
> A może o coś innego Ci chodzi?

Dokładnie - nie zauważyłem tego "się", gdyby nie to inaczej sformułowałbym
wypowiedź. Nie chciałem Cię obrazić i przepraszam. :)
Oczywiście mój post dotyczył niejakiego Arka, który swego czasu często
wysyłał na tą (i nie tylko) grupę posty w stylu: Intel, Seagate, Sony jest
najlepsze, Samsung i LiteON to szajs, itp. Jedynym uzasadnieniem było
zwykle: "bo są japońskie".

k,