Re: LCD dla osoby z kiepskim wzrokiem.

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 20:59:56 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:e5a5p2$58d$1@inews.gazeta.pl...

> Bo jest znanym na tej grupie (choć przez niewielu "odkrytym") trollem,
> dość
> często wysyłającym posty w podobnym tonie.

Jesteś wyjątkowo złośliwy, co Cię ugryzło?
Ja Ciebie, ani nikogo na tej grupie nigdy
nie obrażałem. Co złego w tym, że zamieściłem
link do testu przeprowadzonego przez "Chip"?
A może o coś innego Ci chodzi? Jeżeli w czymś
zawiniłem lub kogoś obraziłem, to musisz wiedzieć
- że zrobiłem to nieświadomie. Nigdy nie wysyłem
wrogich, obraźliwych lub kontrowersyjnych wiadomości.
Mimo wszystko, pozdrawiam