Re: Sens zmiany na 2 procesorowy ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 15:12:21 MET DST

"Cezar Ponti" <pegazzzwywal@poczta.fm> wrote in message
news:e56tg1$lki$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e56sig$4cp$1@news.dialog.net.pl...

> Hmm no to co zrobic? I czemu spowolni ?

np dlatego ze w przypadku Raid0 kazdy dostep wiaze sie z koniecznoscia
pozycjonowania glowic w kilku dyskach, jesli okazuje sie ze dyski kreca
sie w troche inny sposob (minimalne roznice sa zawsze) t sumaryczny czas
opoznienia (latency) jest wiekszy niz dla pojedynczego dysku (ale to
opoznienie w przypadku odczytu duzych plikow z sektorami ulozonymi
sekwencyjnie jest szybko kompensowane przepustowoscia macierzy)...
Ja dalbym dysk na system oddzielny, macierz na dyskach w RAID0 na dane,
do tego jakis dysk do backupow nawet na ieee1394...