Re: restart kompa przy bardziej ambitnej pracy grafiki

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 14:36:04 MET DST

-Mam taki problem: na P4 2.8ht z 512MB ramu i GeForcem fx 5200 256
-stoja sobie Windowsy Media Center (wczesniej Xp pro, ale to akurat nie
-zmienialo istoty problemu). Jak chodzi Winda powiedzmy z kopiowaniem
-jakichs rzeczy po sieci (albo cokolwiek innego, nie angazujacego
-bardzo grafiki) to jest ok, natomiast jak odpalam jakas gre
-(ostatnio NBA06 :)) to po jakichs 5 minut nastepuje restart. I tak w
-kólko.. System poza paroma programami jest swiezy, wiec
-podejrzewam karte graficzna (bo przy okazji zmiany systemu z XPpro na
-XPMC wrzucilem nowa plyte glówna ABIT IS-7E2 - i nic).
-Chcialbym sie jednak upewnic zanim zrobie jakis zdecydowany krok.
-No i nie mam za bardzo od kogo pozyczyc grafy do testów :/

Wentylator karty sprawdz. Dobrze jest tez wrzucic radiatorki na kosci
pamieci

pozdr
Pawel