Re: restart kompa przy bardziej ambitnej pracy grafiki

Autor: Pawel Andziak <ganda_at_ganda.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 14:31:08 MET DST

ja mialem inny problem z geforcem fx 5200. gubil informacje o
wierzcholkach i teksturach przy bardziej wymagajacych grach. np. podczas
wyscigu w NFS:U jeden z punktow samochodu wyskakiwal poza ekran i
wielokat, ktory sie laczyl z tym punktem zaslanial pol ekranu. albo
czesc tekstur sie zamieniala w roznokolorowe szachownice. problemem
okazalo sie przegrzewanie karty grafiki. zainstalowalem sobie powerstrip
i zwolnilem taktowanie karty o jakies 10%. od tego momentu wszystkie
problemy ustapily. w linuxie sobie z tym poradzilem programem nvclock.
tylko ja gram raz na kilka miesiecy, wiec dla mnie lekko zwolniona karta
to nie problem.

--
ganda