SATA

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 10:46:04 MET DST

Witam,

DFI LanParty Ultra-D, 4 porty SATA, dysk Seagate 250GB podlanczany za pomoca
3 roznych kabli sata i 4 przejsciowek zasilania.

Wczoraj komputer chcial sie podniesc z CD-ROMu, sprawdzam - nie wykrywa
dysku...
Podlanczam dysk do innego komputera z takim samym dyskiem - widze obydwa,
system sie podnosi - pod windowsami mam obudwa dyski, wszystkie partycje,
wszystkie pliki.

Biore wiec obydwa dyski spowrotem do pierwszego - wkladam, podpinam - kapa.
Przepialem na wszystkie mozliwe 4 porty - w biosie / po wlaczeniu na kazdym
sata nie wykrywa dysku. Probowalem nawet podpinac zasilanie dysku z drugiego
kompa, a do pierwszego podpiac sata - tez nie wykrywa. I teraz pytanie: co
moglo sie stac?

pozdrawiam,
Kamil