FAT32 -> NTFS ?

Autor: MANi <mani_at_fuck.off.spamerze.master.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 10:18:36 MET DST

Witam serdecznie

    Mam taki oto problem, a mianowicie posiadam partycje FAT32 ~90GB,
jednak ostatnio doszedlem do wniosku, ze przydaloby sie tam tworzyc
pliki powyzej 4GB. Nie mam mozliwosci zrobienia backupa tych wszystkich
danych, ktore sie tam znajduja, wiec format na NTFS nie wchodzi w gre,
jedyna mozliwoscia jest w tym przypadku konwersja z poziomu konsoli za
pomoca polecenia CONVERT.
    Teraz mam pytanie odnosnie tego czy jest to bezpiecznie w przypadku,
  gdy sie wie, ze na tej partycji sa bad sektory (~256KB)? Czy w
przypadku owej konwersji i natrafienia na 'bad'a cos sie nie wykrzaczy i
nie strace tych wszystkich danych?

--
Pozdrawiam, MANi aka Vagabundo