Re: Czy warto kupic Creative 5.1 Inspire P5800??

Autor: ptashek <ptashek_at_gmail.com>
Data: Thu 25 May 2006 - 23:55:10 MET DST

Czesc,

Powodem trzaskow w duzej partii 6700 byl wadliwy zasilacz, ktory nie
wytrzymywal obciazenia i wylaczal sie na ulamki sekund, czego efektem
byly szumy i trzaski. Creative po cichu wymienial subwoofer - za darmo
- ludziom, ktorzy sie z problemem do nich zglosili. Mnie wymienili -
dostalem nowke poczta kurierska. Na drugi dzien kolejna... nie wiem
dlaczego :-). Do dzisiaj zadnych problemow a mam te glosniki juz chyba
ze 4 lata.

Radze sprobowac. Potrzebny Ci bedzie jedynie numer seryjny, ktory jest
gdzies na subwooferze.

--
ptashek