Re: Czy warto kupic Creative 5.1 Inspire P5800??

Autor: [ piotr sut ] <lp.tibnet_at_32rtoip.invalid>
Data: Fri 26 May 2006 - 00:14:01 MET DST

Uzytkownik "ptashek" <ptashek@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1148594110.736672.178710@j73g2000cwa.googlegroups.com...

> Powodem trzaskow w duzej partii 6700 byl wadliwy zasilacz, ktory nie
> wytrzymywal obciazenia i wylaczal sie na ulamki sekund, czego efektem
> byly szumy i trzaski. Creative po cichu wymienial subwoofer - za darmo
> - ludziom, ktorzy sie z problemem do nich zglosili. Mnie wymienili -
> dostalem nowke poczta kurierska. Na drugi dzien kolejna... nie wiem
> dlaczego :-). Do dzisiaj zadnych problemow a mam te glosniki juz chyba
> ze 4 lata.

Skoro wadliwy byl zasilacz, to dlaczego wymienili Tobie suba?

> Radze sprobowac. Potrzebny Ci bedzie jedynie numer seryjny, ktory jest
> gdzies na subwooferze.

Wiesz, mysle, ze po gwarancji to raczej marne szanse:-/

Pisalem pare dni temu (bo glosniki zepsuly sie wlasnie pare dni temu) do
supportu Creativa (jak jeszcze mysalem, ze to wina pilota), to mi
odpisali: "Szanowny Panie, niestety nie mamy juz zadnych podzespolow do
tego zestawu." Buahahaha, drzyjcie posiadacze glosnikow, bo jak wam sie
zepsuje np. pilot to dramat (z pilota odpala sie caly zestaw).

Do tej pory raczej bylem zadowolony ze sprzetu Creativa, ale w ciagu
tygodnia moje zdanie zmienilo sie o 180 stopni.

Aha, 6700 to bardzo ciekawy sprzet. Gdy zasilacz jest w sieci (listwa),
a sprzet wylaczony, to czasem slychac szumy - ktos na elektrodzie
chwalil sie, ze nawet slyszal rozmowe przez CB radio:-) Ja slysze jak
sie u sasiada o 6:20 wlacza budzik (jakis radiowy chyba) - slysze we
wszystkich 5 satelitach, w centralnym nie wiem, bo nie zdaze nigdy
podejsc:-P

pozdrawiam
->piotr