Re: Ile wyciąga Bluetooth (transfer) ?

Autor: Alan <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 21:54:58 MET DST

Czyli jak zrozumiałem internet (ogładanie WWW, poczta) na połączeniu usb
bluetooth-usb bluetooth pójdzie? jaką miałeś prędkość przesyłu danych? tak jak
neostrada pozwala czyli pełne 256kbps czy mniej?
Niby nie powstało do takich celó ale udostęnianie internetu przez bluetoth to
wydatek 2x20zł =40zł a wifi router+karty to 400-500zł.