Re: Ile wyciąga Bluetooth (transfer) ?

Autor: GEN <gen_at_sownet.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 22:15:58 MET DST

do 200 kbps dochodzilo, problemem jak wczesniej wspomnialem jest ping - tak
jak na dsl'u do mojego kompa mam ping 20ms do onetu to dodatkowo przez
niebieski zabek dodaje sie prawie 70ms, czyli z pingiem 90ms do www siostra
mogla bez problemu przegladac strony - w takim uzyciu tego sie specjalnie
nie odczuwalo (zwlaszcza moja siostra) hehe :-)