Re: Ile wyciąga Bluetooth (transfer) ?

Autor: GEN <gen_at_sownet.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 18:53:46 MET DST

Strasznie kiepsko to chodzi, sprawdzilem u siebie w domu, odlaczylem kabel
sieciowy z komputera siostry, podlaczylem u siebie i u niej bluetooth'a i
udostepnilem jej neta oraz zasoby sieciowe, w tym momecie myslalem ze sie
posmieje - komputery byly oddalone od siebie o 15m i 3 sciany w mieszkaniu.
W tej chwili jezeli chcialem pochodzic po necie na kompie u siostry to
wszystko fajnie, nie zauwazalna zmiana wgrywania stron, ale jak zaczalem
wlaczac mp3 to sie cielo, pomyslalem sprawdze ping - byl w granicach 70ms
wiec kiszka z jakiegokolwiek grania po necie, qrcze wezme jej kompa do
mojego pokoju i zobacze jak wtedy to pojdzie pomyslalem i tak zrobilem
(kompy w 3 m od siebie) - mp3 zaczelo chodzic ladnie, ping zmniejszyl sie do
40ms, o ogladaniu filmow na zywca zapomnij a o kopiowaniu duzych plikow to
juz w ogole :-) lepiej zainwestowac w wifi, dac kabel jak ja to zrobilem na
100mbit albo po prostu podlaczyc dysk do 2 komputera. Standart ten powstal
do komunikacji telefonow generalnie ale jak widac w teorii tez moze sluzyc
do polaczenia kompy w siec.
Chcialbym jeszcze zauwazyc, ze ja mialem podlaczane klucze bluetooth pod usb
ktore byly kiepskie bo strasznie tanie, nie mialy zadnej wydluzonej anteny
(za przezroczysta obudowa widzialem bardzo krotka blaszke stanowiaca antene)
a wiec moze jakies lepsze/drozsze egzemplarze sprawuja sie lepiej - ja to
zrobilem z czystej ciekawosci.

Pozdrawiam