Re: Sprzętowy problem z instalacją windy?

Autor: SHP <shapie_at_onslaughters.org.kasuj>
Data: Mon 22 May 2006 - 19:00:49 MET DST

Użytkownik "Thorin" <nie@ma.pl> napisał w wiadomości
news:e4so1u$3fl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kiedys mialem u klienta podobny problem - komp zawieszal sie w trakcie
> instalacji
> winXP, nie przechodzil nawet do trybu graficznego, zwis byl po skopiowaniu
> plikow
> na dysk. Winna okazala sie karta grafiki: GeForce2 MX400 64MB chyba.

No właśnie - ja mam GeForca 6200 - oprócz stałego zwisu w tym samym miejscu
na 34 minucie (podczas instalacji windy), czasami następował zwis przy
początkowym kopiowaniu plików na dysk (jeszcze przed określeniem lokalizacji
windy na dysku). Gasł ekran, a w lewym górnym rogu migał kursor. Udało się
przejść przez to dopiero za krórymś tam razem z rzędu...
Mówisz, że karta graficzna może być kopnięta, czy zwyczajnie gryzie się z
płytą? Bo teraz, kiedy mam u siebie gotowy system instalowany na innym
kompie, to wszystko raczej gra. Nic nie wiesza, grafika dobrze chodzi.

Pozdro
Tomek