Re: Sprzętowy problem z instalacją windy?

Autor: Thorin <nie_at_ma.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 18:13:28 MET DST

Użytkownik "SHP" <shapie@onslaughters.org.kasuj> napisał w wiadomości
news:e4shmf$esb$1@inews.gazeta.pl...
>W sumie nie wiem, czy TG, czy NTG, jednak podejrzewam jakąś usterkę
>sprzętową... Złożyłem sobie kompa. Wykorzystałem do tego części ze starego
>sprzętu - obudowę ATX oraz twardy dysk na ATA. Kupiłem płytę główną ASUS
>K8V-F (dwa IDE ATA i dwa sATA), procesor AMD Sempron 2600 socket 754,
>nagrywarę DVD i pamięć DDRAM 512MB... Po włożeniu starego dysku z windą XP
>okazało się, że nie muszę instalować jej na nowo - wszystko dobrze
>chodziło. Upgrejdowałem trochę system do obsługi nowych urządzeń i to
>wszystko. Kiedy jednak zacząłem robić porządek na dysku, by docelowo
> [...]
Witam,

Kiedys mialem u klienta podobny problem - komp zawieszal sie w trakcie
instalacji
winXP, nie przechodzil nawet do trybu graficznego, zwis byl po skopiowaniu
plikow
na dysk. Winna okazala sie karta grafiki: GeForce2 MX400 64MB chyba.
Wystarczyla
podmiana na Radeona 9550 i poszlo gladko. Wniosek: sprzetowe problemy sa jak
najbardziej mozliwe.

Pozdrawiam
Thorin