Re: Sprzętowy problem z instalacją windy?

Autor: Thorin <nie_at_ma.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 19:41:59 MET DST

Użytkownik "SHP" <shapie@onslaughters.org.kasuj> napisał w wiadomości
news:e4sqo9$qiq$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Thorin" <nie@ma.pl> napisał w wiadomości

> No właśnie - ja mam GeForca 6200 - oprócz stałego zwisu w tym samym
> miejscu na 34 minucie (podczas instalacji windy), czasami następował zwis
> przy początkowym kopiowaniu plików na dysk (jeszcze przed określeniem
> lokalizacji windy na dysku). Gasł ekran, a w lewym górnym rogu migał
> kursor. Udało się przejść przez to dopiero za krórymś tam razem z rzędu...
> Mówisz, że karta graficzna może być kopnięta, czy zwyczajnie gryzie się z
> płytą? Bo teraz, kiedy mam u siebie gotowy system instalowany na innym
> [...]

Ja doszedlem do wniosku ze karta graficzna gryzla sie z instalatorem
windowsa. Po instalacji win na innej karcie graf. wlozylem z
powrotem tego geforce'a 2 i tez wszystko dobrze chodzilo. Mogl
byc to tez konflikt z plyta glowna, bo to jakis tani asrock byl. Awarie
grafiki raczej wykluczylem, bo wszystkie gry chodzily jak zloto,
zadnych artefaktow etc.W kazdym razie nastepnym razem mozesz
sprobowac instalowac na innej karcie graf. (bo teraz to chyba nie ma
sensu skoro wszystko dziala tak jak jest).

Pozdrawiam
Thorin