Re: crystal brite do wstępnej obróbki grafiki?

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Sun 21 May 2006 - 12:30:38 MET DST

> He, he. Jak zamierzasz obrabiać fotki na laptopie to i może do portretów z lampą
> dasz się przekonać? Zaraz dam na cyfrofwą aby się wszyscy pośmiali z fachowca -
> fotografika co to będzie na laptopie fotki obrabiał.

Ech.. "Fotki" to ja mam na czym obrabiać.
Sęk w tym, że czasem trzeba klientowi prewki na szybko przygotować. A w
takiej sytuacji nawet spore rozjazdy koloru czy balansu nie mają większego
znaczenia.

A co do portretów z lampą: tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić. Idę o
zakład, że w większości przypadków nie odróżnisz na odbitce światła
błyskowego od zastanego.

Zauważyłeś może, że poza ponabijaniem się nikomu nie pomogłeś?

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie