Re: Jaki dysk 80 GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 May 2006 - 00:53:40 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97C919CC37DCmbien@127.0.0.1...

> To moze warto przyjrzec sie zasilaczowi - mordercy dyskow i jak
> wyglada linia +5 i +12V. Bo szybkie pady tak duzej liczby dyskow
> wyraznie wskazuja ze cos jest nie tak i to raczej nie z samymi
> dyskami [zbyt male prawdopodobienstwo ze wszystkie mialy ukryte
> defekty].

No dokładnie :-). Ja od około dwóch-trzech lat systematycznie zmieniam
kolejno w firmie wszystkie dyski na Samsungi i jak na razie obyło się
bez wpadek. Żaden z dysków nie padł, co więcej, wskazania SMART mają
idealne. W międzyczasie pożegnałem się z jedną Barracudą, a druga już
trzeszczy głowicami i wykazuje problemy ze startem. Niby wiadomo, że
patrzeć trzeba na statystykę a nie na pojedyncze przypadki, ale jakoś
straciłem do Seagate zaufanie...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/