Re: Jaki dysk 80 GB

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sat 20 May 2006 - 07:44:44 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> No dokładnie :-). Ja od około dwóch-trzech lat systematycznie zmieniam
> kolejno w firmie wszystkie dyski na Samsungi i jak na razie obyło się
> bez wpadek. Żaden z dysków nie padł, co więcej, wskazania SMART mają
> idealne. W międzyczasie pożegnałem się z jedną Barracudą, a druga już
> trzeszczy głowicami i wykazuje problemy ze startem. Niby wiadomo, że
> patrzeć trzeba na statystykę a nie na pojedyncze przypadki, ale jakoś
> straciłem do Seagate zaufanie...

Ja mam 3 letnią Barracudę 40GB. Najpierw była przez 2 lata ostro
wykorzystywana pod Windows, potem rok pod Linuksem, a teraz używa jej
mój ojciec. Zero problemów. W międzyczasie kupiłem 80GB Samsunga i też
bez problemów. Potem jeszcze kupiłem 80GB WD. Po zgraniu na niego
wszystkich danych, padł na następny dzień, a dane poszły się...
wymienili mi na następny egzemplarz i z nim już wszystko OK.