Użytkownik Michal Kawecki na grupie pl.comp.pecet zamieścił:
> Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
> news:Xns97C919CC37DCmbien@127.0.0.1...
>> Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> wrote:
>>
>>>> a gwarnacji nikt z was niema ??
>> >
>>> Zostały wymienione na gwarancji na nowe modele, które również
>>> padły i to po kilku dniach
>>
>> To moze warto przyjrzec sie zasilaczowi - mordercy dyskow i jak
>> wyglada linia +5 i +12V. Bo szybkie pady tak duzej liczby dyskow
>> wyraznie wskazuja ze cos jest nie tak i to raczej nie z samymi
>> dyskami [zbyt male prawdopodobienstwo ze wszystkie mialy ukryte
>> defekty].
>
> No dokładnie :-). Ja od około dwóch-trzech lat systematycznie zmieniam
> kolejno w firmie wszystkie dyski na Samsungi i jak na razie obyło się
> bez wpadek. Żaden z dysków nie padł, co więcej, wskazania SMART mają
> idealne. W międzyczasie pożegnałem się z jedną Barracudą, a druga już
> trzeszczy głowicami i wykazuje problemy ze startem. Niby wiadomo, że
> patrzeć trzeba na statystykę a nie na pojedyncze przypadki, ale jakoś
> straciłem do Seagate zaufanie...
Ja mam 3 letnią Barracudę 40GB. Najpierw była przez 2 lata ostro
wykorzystywana pod Windows, potem rok pod Linuksem, a teraz używa jej
mój ojciec. Zero problemów. W międzyczasie kupiłem 80GB Samsunga i też
bez problemów. Potem jeszcze kupiłem 80GB WD. Po zgraniu na niego
wszystkich danych, padł na następny dzień, a dane poszły się...
wymienili mi na następny egzemplarz i z nim już wszystko OK.
Received on Sat May 20 07:45:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 May 2006 - 07:51:12 MET DST