Re: lightscribe - warto ?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 21:59:15 MET DST

Jerzyk napisał(a):

> Nie miałem okazji natomiast okazji zobaczyć takiej "wymalowanej laserem".
> Czy ktośc może podzielić się swoimi sugestiami .

Poszukaj na cdrlab.pl - były dokładne opisy wraz ze zdjęciami.
Wadą lightscribe jest to, że "nadruk" znajduje się bezpośrednio na
płycie, nie jest niczym chroniony i lubi się ścierać po pewnym czasie...
Dużo lepiej pod tym względem wypada LabelFlash - nadruk w środku
grubości nośnika, ale niestety tylko DVD z tego co wiem. Potrafi za to
rysować też po stronie z danymi, kosztem miejsca na płycie, jest w tym
względzie kompatybilny z technologią Disc T@2.

# /George Orwell - Rok 1984/