lightscribe - warto ?

Autor: Jerzyk <jerzyx_at_wp.poczta.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 21:03:23 MET DST

Witam

Teoretycznie, wydawać by się mogło z opisów (prodecenta) fajna zabawka.
Szybko i mało skomplikowane. Tylko te niestety odcienie szarości :(.
Muszę kupić nową nagrywarkę i zastanawaim się warto zadbać o to by miała na
pokładzie tą funkcję. Widziąłem płytki z zadrukiem wykonanym na drukarce
wyglądało to całkiem fajnie.
Nie miałem okazji natomiast okazji zobaczyć takiej "wymalowanej laserem".
Czy ktośc może podzielić się swoimi sugestiami .

Pozdrawaim serdecznie

Jerzyk