Re: KINGSTON i realizacja "lifetime warranty" [OT]

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 21:51:00 MET DST

> Oczywiscie wysylasz na swoj koszt (imho dobra nauczka aby kupujac nastepny
> raz zwracac uwage nie tylko na cene ale takze na to gdzie sie kupuje)

To znaczy wedlug Ciebie mam gdzie kupowac? W USA ?
Nie tylko male sklepy sa likwidowane, rowniez takie sieci jak Carrefour,
Hypernowa, itp. No wiec gdzie mam kupic? W sklepie nie dla idiotow ???? Tez
bywa zlikwidowany ! To juz nie te czasy gdy sklep warzywny Pana Kazia stal
przy tej samej ulicy przez 10 lat ! Takie sa prawa rynku ! A nawet gdyby
stal 20, to na te karty jest WIECZNA GWARANCJA, i nie ma znaczenia gdzie
kupisz. Wazne zeby nie kupowac w Polsce ....... :-)

Pozdrrrr.... Reksio.