Re: problem z DVD SONY DW Q28A

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 17:46:11 MET DST

Użytkownik "bluepoint" napisał w wiadomości
> Hej !
> Szanowni grupowicze, mam od pół roku nagrywarkę DVD i nie udało mi się
> nagrać do tej chwili danych o wielkości większej niż 500MB na płycie DVD .
> Te płyty DVD (różnych firm) na których nagrywałem maiły oznaczenie x4, a
> Nero, którego używam do nagrywania, wskazywał zawsze jako najniższą
> prędkość
> x6 - czy to może być przyczyną ?
> Proces nagrywania przebiega wg komunikatu pomyślnie, tylko weryfikacja
> wskazuje na blędy.
> Próbowałem bezskutecznie różnych firmware do tego comba.
> [...]

To samo co napisałem Ci na poprzedniej grupie tylko bez punktu 1, czyli:

2. Wgraj najnowszy BIOS do nagrywarki
3. Sprawdź ustawienia trybów czy jest PIO czy UDMA (ma być UDMA, dla tej
nagrywarki chyba 4)
4. Włącz w Nero tryb wysokiej zgodności z DVD i tryb ochrony zapisu
(Nagrywarka>Wybór nagrywarki>Opcje)
5. Jak masz możliwość, zaopatrz się w nowsze Nero.
6. Podłącz najlepiej nagrywarkę osobną, szybką taśmą do kontrolera IDE2

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?