Problem z restartami kompa - kto pomoże??

Autor: <freemanek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 17:48:00 MET DST

Witam.
mam takie zapytanie - problem ten pojawia się od czasu do czasu, lecz ostatnio
przybrał na sile,
co doprowadza mnie do przysłowiowej szewskiej pasji. Problem polega m. in. na
tym, że korzystajac z gier (choć i nie tylko)
pojawia się komunikat o błędzie, że problem dotyczy "hardware" lub jakis
innych niezidentyfikowanych przyczyn aplikacja
musi zostać zamknięta, i potrzebuje na to chwilę czasu następnie komputer się
zawiesza.
Czasem też potrafi się zrestartować bez żadnego komunikatu (jak bym nagle
odłączył prąd).
Kiedyś dawno temu podejrzewałem, żę to wina procesora, procesor został
wymieniony lecz problem nie znikł, potem,
że to zasilacz - zasilacz też został wymieniony, tak samo karta graficzna.
Czy ktoś ma pojęcie co to może być?? Płyta główna, pamięci??
Jedynie, co udało mi się zaobserwować, to to, że chipset płyty głównej jest
bardzo gorący i pewne elementy karty graficznej również.
No i kiedyś testowałem pamięci i pojawiały siętam jakies błędy, jednakże, gdy
wymienie pamięć (z 2 x 256 twinmos na 1 x 512 kingmax), to komputer wogóle nie
da się uruchomić.

Będę wdzięczny za pomoc - a jezeli jest to wina płyty głównej, na co polecacie
wymienić (procki AMD preferuje)

komputer to AMD Sempron 2400+, 1 x 512 DDRAM kingmax i 2 x 256 DDRRAM Twinmos,
karta GF 3Ti 200, 1 x 80 gb WD CAviar 7200 i 1 x 160 GB WD Caviar 7200, płyta
Gigabyte GA 7N400-L, Windows XP SP2