problem z DVD SONY DW Q28A

Autor: bluepoint <bluep_at_wp.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 14:16:50 MET DST

Hej !
Szanowni grupowicze, mam od pół roku nagrywarkę DVD i nie udało mi się
nagrać do tej chwili danych o wielkości większej niż 500MB na płycie DVD .
Te płyty DVD (różnych firm) na których nagrywałem maiły oznaczenie x4, a
Nero, którego używam do nagrywania, wskazywał zawsze jako najniższą prędkość
x6 - czy to może być przyczyną ?
Proces nagrywania przebiega wg komunikatu pomyślnie, tylko weryfikacja
wskazuje na blędy.
Próbowałem bezskutecznie różnych firmware do tego comba.
Nagrywanie płyt CDR przebiega bezproblemowo.
Czy macie jakąś radę ? .

Waldek bluepoint(*)