Errata

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 21:21:55 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4fsgk$mq9$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Najważniejszy czynnik, bardzo trudny do uzyskania na CRT. Decydujący wpływ
> ma wielkość plamki (najlepsze 0.24 i mniej), ale... kiepski kabel i nici z
> dobrego obrazu. Aby ocenić ostrość, nalezy wyświetlić pionowe linie w
pionie
> i poziomie oraz kratkę w rozdz. w jakiej pracujemy (gdy się zlewa, to
> monitor jest do bani).

Oczywiście linie (tak samo gdy tworząkratkę) muszą byż wyświetlone co jedna,
tzn. raz czarna, raz biała. Ustawienia jaskrawości (nie wspomniałem
wcześniej) mają zasadniczy wpływ na ostrość. To można sprawdziś samemu.

Istnieją specjalne programy to ustwaiania poprawnych wartości i tworzenia
profili monitora (lepsze te profile niż te fabryczne, bowiem egzemplarze się
znacznie różnią).

Polecam karty MATROX, można uzyskać od 25% do 70% wzrost jakości. To nie
fałsz. Gracze (jak ja) mają gorzej pozostają firmówki ATi i nVidia (żadna
nie doruwnuje najlepszym z nich). :-(