Re: uzywany laptop na studia

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:26:41 MET DST

Użytkownik Shreek napisał:

> Może powiem inaczej, mam PIII 900MHz z funkcją SpeedStep - jeśli używam
> notebooka do www, poczty, komunikatorów, programów biurowych to nie
> zauważam różnicy nawet gdy jest obniżana częstotliwość.

Dokladnie te czynnosci - patrze teraz na pasek zadan :
poczta+nntp , 2xwww , tlen , hamster i eskimos (program do sms'ow).
Czasem cos napisac , druknac.

> Może nie mam racji ale celerony były zawsze okrojonymi wersjami PIII i w
> pewnych dziedzinach wystarczały a w pewnych się najzwyczajniej
> "wykładały" (np. kompresja mp3, kodowanie filmów itp)

Laptop bedzie traktowany jako "mobilny przyjaciel" ,
nie bedzie zastepowac kompa stacjonarnego. Odwolal sie do pierwszego
zdania ,"o studiach", brak czasu i brak potrzeby do zabawy w kodowanie

pozdrawiam
K.