Re: uzywany laptop na studia

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:05:25 MET DST

KSZYCHOOO napisał(a):

> W kontekscie laptopa:
> czy P3 650 bedzie roznic sie znaczaco od cel 866?

No przy takim porównaniu to trudno powiedzieć.
Zapewne trzeba by uwzględnić do czego dokładnie sprzęt ma służyć. Jeśli
do rzeczy, które wymieniłeś na początku to nie zauważysz pewnie różnicy
między PIII a cel.
Może powiem inaczej, mam PIII 900MHz z funkcją SpeedStep - jeśli używam
notebooka do www, poczty, komunikatorów, programów biurowych to nie
zauważam różnicy nawet gdy jest obniżana częstotliwość.

Jednak biorąc pod uwagę, że będzie to sprzęt używany, rozglądałbym się
za PIII.
Może nie mam racji ale celerony były zawsze okrojonymi wersjami PIII i w
pewnych dziedzinach wystarczały a w pewnych się najzwyczajniej
"wykładały" (np. kompresja mp3, kodowanie filmów itp)

--
M.
GG 1119311