Re: zakup monitora lcd .. poradzcie !!

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:42:44 MET DST

Użytkownik "news.onet.pl" napisał w wiadomości
> Witam..
> Na zakup monitora ( LCD ) chce wydac nie wiecej NIZ 1500 zl i to mam
> problem bo w natloku producentow zwariowac mozna ;-/ ; ((..
> na kompie glownie beda filmy i lekka obrobka zdjec...
> mozecie polecic konkretny model w tej cenie ?.. na jakich modelach
> pracujecie .. jakie wasze wrazenia.. ?

Jak dla mnie to za te pieniadze to Samsung 173P+
Uważam że jest rewelacyjny (możliwośc/cena)

Matryca PVA, świetne kolory, złącze DVI, fenomenalny design, świetna jakość
obrazu.
Mam go od 4 miesięcy i naprawdę polecam.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?