Re: uzywany laptop na studia

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 11:53:41 MET DST

Użytkownik Shreek napisał:

> Tak czy siak, jeśli przyjdzie ci robić coś co wymaga precyzyjnych
> działań kursorem przez dłuższy czas to i jedno i drugie urządzenie nie
> zastąpi zwykłej myszy.

mysle, ze w takim wypadku wole kupic zewnetrzna mysz na usb,
a w laptopie miec touchpad'a

> PIII będzie wydajniejszy.

Ale czy roznice poczuje ? Przyklad:
Aktualnie padl mi zasilacz w moim kompie i mam identycznego na czas
naprawy. Rozni sie jedynie ramka (o 256 ma mniej) i roznicy podczas
codziennej pracy nie odczuwam znaczaco (oczywiscie przy n-tym oknie
mozilli zaczyna sie zabkowanie).

W kontekscie laptopa:
czy P3 650 bedzie roznic sie znaczaco od cel 866?

pozdrawiam
K.