Re: agp 2x co zrobic

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 07:52:23 MET DST

> Ponadto któreś z FX działają w AGPx2, ale... jeśli to tylko by
> przyspieszyć GUI Fedory (nie napisałeś czego dokładnie oczekujesz) to już
> całkiem mija się z celem. ;D

głównie to ja jednak siedze w fortranie :) takie zycie :) taka praca :)
a w ramach wolnego czasu to fotograia wiec granie to chyba tylko z przypadku
:)

zalezy mi właśnie jak najlepszej wydajności w obsłudze X'ów (czekam z
utensknieniem na coś stabilnego wyglądającego jak połączenie pulpitów Mac'a
z 3D)
orza dobrej jakości do foto.

> Jeśli nie chciałbyś nVidia to z ATI polecam jakieś R8500 albo R9100 - też
> można w dobrej cenie trafić.

Przemyśle, celowałem w nVidie bo wydawało mi sie ze tańsza :)

pozdrawiam
Qbab
www.barbasz.republika.pl