Re: agp 2x co zrobic

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 17:31:26 MET DST

Dnia 15.5.2006, Qbab napisał(a):

> no wlacsnie starm sie doczytac cos o GF ale troche to nie spojne niby 4 jest
> wolniejszy niz 3 a w 2 jest chyba ze sto modeli :)

Tu masz zestawienie co która karta potrafi
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
a tam odnośnik także do zestawienia wydajności, dokładnie do
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm

Na koniec może uzasadnię dlaczego propozycja akurat tych kart. ;D
Przede wszystkim nVidia bo już masz i wiesz czego się spodziewać ;D
A także bo są tanie i łatwo dostępne, zwłaszcza ta druga czyli GF4MX -
ludzie się ich pozbywają i ta IMHO jest lepszym, tańszym wyborem (sam
jakiś czas temu zmieniłem swoją GT2Ti na GF4MX440 ze względu na lepszą
obsługę dwóch monitorów i jeszcze mi na "browar" zostało).
GF3Ti jest dużo lepsza i droższa i jeśli nie planujesz grać to IMHO zbędny
wydatek, jeśli jednak planujesz to w tych czasach i tak nie jest to dobry
wybór. ;P
Ponadto któreś z FX działają w AGPx2, ale... jeśli to tylko by
przyspieszyć GUI Fedory (nie napisałeś czego dokładnie oczekujesz) to już
całkiem mija się z celem. ;D

Jeśli nie chciałbyś nVidia to z ATI polecam jakieś R8500 albo R9100 - też
można w dobrej cenie trafić.

--