Re: Składanie peceta - McGyver ;>

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 07:42:40 MET DST

Adrian Wójcik napisał(a):
> Pomyślałem, że
> byłoby fajnie, gdyby podzielić się takimi rozwiązaniami, bo są one
> często tanie i proste, a tylko blokada umysłowa nie pozwala ich
> zauważyć.

U mnie głównie popularne "chwyty" w systemie WC: rezerwuar na bazie
pojemnika na żywność z hipermarketu, pompa otoczona gąbką tapicerską
(bardzo bardzo cicha i mało drgań przenosi się na obudowę), nagrzewnica
od Fiata, węże ze sklepu zoologicznego (eheim) :) Poza tym jeszcze cały
front obudowy big tower z deski dębowej pod kolor mebli - polerowane i
lakierowane drewno (koszt raczej niewielki, za to dużo pracy - efekt
przyjemny dla oka :) )

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: