Składanie peceta - McGyver ;>

Autor: Adrian Wójcik <mrejna_at_jc.cy>
Data: Tue 16 May 2006 - 00:31:48 MET DST

Avete,
pomyślałem sobie, że pewnie niektórzy z nas mają na swoim koncie
jakieś nietypowe modyfikacje PC zrobione metodą chałupniczą - np.
AirDuct z rury od odkurzacza, wyciszanie drgań obudowy przy pomocy gumy
do żucia itp. Jednym słowem wykonane domowymi sposobami odpowiedniki
firmowych i często drogich rozwiązań do moddingu. Pomyślałem, że
byłoby fajnie, gdyby podzielić się takimi rozwiązaniami, bo są one
często tanie i proste, a tylko blokada umysłowa nie pozwala ich
zauważyć.

Np. jestem dumny z systemu amortyzowania wentylatorów przy pomocy
uszczelek do zimnej wody - wychodzi 2,4zł za komplet na wentylator. A
teraz myślę nad czymś pod zasilacz, bo 12zł za silikon Revolteca to
mocna przesada. ;>

--
Pozdrawiam,
AW