Re: Komp do edycji filmow

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 10:08:32 MET DST

Osadnik napisał(a):

> Mam 512 MB. Zużycie dla tego procesu wynosiło tylko 238 MB. Co w sumie
> dawało zajętość 480MB Pamieci. Adobe dla mie to od dawna przereklamowany
> prdukt, ramożerny i mało ergonomiczny.

No mi Adobe bardzo odpowiadał (nie wiem może z przyzwyczajenia bo długo
dziobałem w photoshopie). Natomiast wszystko jest fajnie jak masz
odpalony tylko ten proces, ale jak pewnie wiesz przy montażu filmów
zdarza sie odplić kilka aplikacji na raz, a wtedy te 512 to robi się
strasznie mało. Oczywiście ciężko wywnioskować jakiego oprogramowania
założyciel tematu będzie używać i wydaje mi się że powinien dobrać ilość
ramu pod konkretne oprogramowanie.