Re: telefon jako kamerka do peceta

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 09:38:31 MET DST

"Bob" <bob1_p@SPAMpoczta.onet.pl> wrote in message
news:e40mua$u66$1@news.onet.pl...
> W artykule news:9fcf$44634e12$540a980d$25037@news.chello.pl,

> napewno moze sony ericsson k700i mam do niego taki programik

Możesz podać więcej szczegółów. Jaki to program? I czy konieczny jest kabel
do połaczenia czy też można przez np irde albo bluetootha?

I jeszcze jedno pytanko, choć NTG. Masz jakiś program do ładwoania gier na
ten telefon. Mam cale DVD z roznymi smieciami a programu nie mogę znaleźć.

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba