Re: Komp do edycji filmow

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 10:21:31 MET DST

LUKY napisał(a):

> No mi Adobe bardzo odpowiadał (nie wiem może z przyzwyczajenia bo długo
> dziobałem w photoshopie). Natomiast wszystko jest fajnie jak masz
> odpalony tylko ten proces, ale jak pewnie wiesz przy montażu filmów
> zdarza sie odplić kilka aplikacji na raz, a wtedy te 512 to robi się
> strasznie mało. Oczywiście ciężko wywnioskować jakiego oprogramowania
> założyciel tematu będzie używać i wydaje mi się że powinien dobrać ilość
> ramu pod konkretne oprogramowanie.
Ja uzywam Sony Vegas 5. Cholernie drogi eoprogramowanie i trzeb bylo
zamawiac na życzenie. Al emiałem przez długi czas demko jakiejsc
starszej wersji - naprawde komfortowa edycja. Im program ma mniej
bajerów wpostaci animacji, kreatorów i gotowców tym lepszy, skłania
wtedy do pracy twórczej. Zaletą Vegasa jest mozłiwośc instalacji
kontrolki w sieci któa powoduje że na żadaniemogepobracnieuzywana moc
obliczeniowa wszystkich komputerów w domu ;) Co daje echm, około 4GHz
brutto. Ale jakoś nie chce mi sie instaloac tej kontrolki.