Przejsciówka USB - COM a SDI

Autor: <aree1987_at_gmail.com>
Data: Thu 11 May 2006 - 22:06:33 MET DST

Witam!

 Mam taki problem. Dostalem pare dni temu laptop, ale okazalo sie ze
nie ma w nim portu COM. Ja z kolei uzywam SDI do polaczenia z netem. No
wiec zakupilem na allegro odpowiednia przejsciowke USB-COM.
Zainstalowalem na laptopie sterowniki dolaczone do przejsciowki i jest
niby port com jednak instalujac pozniej na nim sterownik modemu sdi i
uzywajac opcji "Kwerendy Modemu" modem nie odpowiada, a co ciekawe po
podpieciu samej wtyczki com do modemu swieca sie kontrolki w modemie
odpowiedzialne za aktywnosc z kolei na oryginalnym kablu dzieje sie tak
dopiero przy nawiazaniu polaczenia internetowego.

Jakies sugestie?

Pozdrawiam.