Re: Przejsciówka USB - COM a SDI

Autor: <arturszoka_at_neostrada.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 23:59:07 MET DST

--
> Mam taki problem. Dostalem pare dni temu laptop, ale okazalo sie ze
> nie ma w nim portu COM. Ja z kolei uzywam SDI do polaczenia z netem. No
> wiec zakupilem na allegro odpowiednia przejsciowke USB-COM.
> Zainstalowalem na laptopie sterowniki dolaczone do przejsciowki i jest
> niby port com jednak instalujac pozniej na nim sterownik modemu sdi i
> uzywajac opcji "Kwerendy Modemu" modem nie odpowiada, a co ciekawe po
> podpieciu samej wtyczki com do modemu swieca sie kontrolki w modemie
> odpowiedzialne za aktywnosc z kolei na oryginalnym kablu dzieje sie tak
> [...]
Sugestie powinny nasunac sie same:) zle scrosowany (zle podlaczone koncówki)
kabel tzn. moze i dobrze, ale jest sporo standardów USB-COM, i moze
nietrafiles w standard. Dlatego pala sie nieodpowiednie lampki.
polecam odlanlezc shemat i samemu przelutowac (ciekawostka: do podlaczenia 2
kompów za pomoca COM wystarcza 3 kabelki).
aha a moze masz w tym laptopie port LPT (taki szerszy com) , to bylo by
szybciej, bo z tego co pamietam to wystepuje tylko jeden standard, i niebylo
by problemu z podlaczeniem.
..::Pozdrówka::..
   ..::Arturito::..