Re: ZASILACZ - pytanie...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 19:19:19 MET DST

Użytkownik "Komak" <komak@jakob.pl> napisał w wiadomości
news:e750c$4461f171$57ceedb8$26152@news.chello.pl...
> Odpowiem tak:
> ja mam zestaw ktory pobiera 150W (dokładnie zmierzyłem miernikiem) a mam
> zasilacz 400W markowy dlaczego? bo jak kupuje zestaw za 4tys zł to nie
> będę ryzykował i eksperymentował z gdybaniem czy zasilacz jest
> przeciązony czy nie i czy padając uszkodzi mi kosztowne podzespoły.

Tylko zwracam uwagę, że obudowę kupiłem w 2000r i to za chorenadalne
pieniądze, a jakość wykonania samej blachy, plastikowych okładzin i całej
reszty sugeruje, że to nie byle co, co zresztą mogę potwierdzić przez
tencały czas używania (druga płyta w już tam siedzi).

> Gdyby ten zasilacz 250W mial naprawdę tyle co napisane to pewnie by
> starczył ale nie zaszkodzi kupić za 50 np fortrona 300W.

Fortron za 50... to chyba bym obniżył jakość i zaszkodził słuchowi. :-)

> Jeszcze jedno, zasilacz wraz z upływem czasu traci nominalną moc...

Dobra uwaga... dopisz więcej, w jakich warunkach pracy, procencie
obciążenia, itp.