Re: Problem z drugim monitorem przy Matrox G450

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 00:45:52 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97BD2F91C6215mbien@127.0.0.1...

> A jakiej firmy i jaki model ten R9550? Bo to obecnie lowend
> i tluka go nawet chinskie manufaktury oszczedzajac grosze chocby na
> filtrach na wyjsciu monitorowym.

Ja do dzisiaj nie wiem co w tych Matroxach było takiego, żeby w czasach
Geforce 1/2/3 (a wtedy G400 był już "taniochą") nie można było tego w tych
GF-ach zastosować i mieć taką samą jakośc co na Matroxie. Odnoszę wrażenie
że cała ta "rewelacyjna jakość obrazu" na Matroxach to zwykłe "Urban
Legends" (sam mam G400, Ati Rage 128 (orginalny "Build By Ati") i Gigabyte
R9200 i nie widzę między nimi różnicy, choć pewnie wynika to częściowo z
faktu że mój monitor to lowendowy Miro)