Używany BROTHER HL1260e

Autor: #parasite# <slawek_at_gregmar>
Data: Mon 08 May 2006 - 22:17:34 MET DST

Witam
Znalazłem na Allegro tą oferte:
http://www.allegro.pl/item101910085_brother_hl1260e_1200dpi_12str_min_gwarancja.html

Może ktoś spotkał się z tą drukarką? Obecnie mam atramentówkę Cannona
BJC-2000.
Nie znam się na laserówkach dlatego mam kilka pytań:
1. Czy jakośc wydruku tekstu i prostej grafiki będzie lepsza na tej
laserówce niż na mojem atramentówce.
2. Czy toner regenerowany znacząco pogarsza jakośc, tzn czy na takim
tonerze będe mógł wydrukować np. pracę magisterską, czy będe musiał kupić
oryginał.

Kosztuje dokładnie tyle co nowy tusz do mojej atramentówki dlatego
zastanawiam się czy nie bardziej opłaca się kupić używaną laserówkę. Z tego
co wiem jeden toner wystarcza na mniej więcej 3000 stron - 2x więcej niz w
mojej atramentówce.

Pozdrawiam

--
#parasite#