Re: Kolorowe drukarki laserowe

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 22:11:05 MET DST

Powiem tak

Przy drukarkach laserowych trzeba brać pod uwage fakt iż oprócz tonerów
wymienia się jeszcze bębny( jak wspomniał jeden z przedmówców). Niektórzy
producenci w ulotkach informacyjnych podają takie wydajności i bęben czarny
w druku kolorowym znacznie szybciej się zużywa niż tylko przy wydruku
tekstu.
Napewno na użytek domowy do prostych tekstów i nie skomplikowanej zbytnio
grafiki wystarczy dobra plujka.
Na papierze atrament znacznie lepiej się prezentuje niż druk laserowy.
Polecam tutaj śmiało Canona aczkolwiek w najnowszych modelach nie ma jeszcze
zamienników. Do troche starszych modeli można zamiennik kupić już za 12 zł
czarny i do 20 kolor. Fakt iż nie ma takiej wydajności jak w laserze ok.
2000 stron conajmniej z jednej kasety ale to zależy od tego ile będziesz
drukował.
Według mnie laser do domu tak ale tylko przy wydrukach w czerni (nawet gdy
jest ich niewiele - znajomy kupił taką drukarkę Canona i tyle na niej
drukował że toner zmieniał raz na rok i to na alternatywny jeszcze w cenie
ok. 200 zł).
Weż też pod uwage iż, w tym roku mogą jeszcze spaść ceny atramentowych
urządzeń wielofunkcyjnych nad zakupem których obecnie też warto się
zastanowić. To się teraz bardzo mocno rozwija.

To tyle

Pozdrawiam
Raf