Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: BArTi <cheetah55_at_usunto.op.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 10:03:20 MET DST

> bierz WRT54GS! Świetny routerek, bardzo szybko odpowiada, łatwy w
> konfiguracji, nie wiesza się (chodzi u mnie prawie rok non stop 24h/7 i
> nie było ani jednej zwiechy), obsługuje wi-fi b/g - zabezpieczenia WEP i
> WPA.. dopracowany firmware! zapewne nic więcej do szczęscia Ci nie będzie
> potrzebne!
>
> tak btw kupiłem też router Linksys BEFSX41 - ten jest beznadziejny -
> odpowiada jak żółw i często się wiesza... też ma przyłącze do lan'u , ale
> nie ma wi-fi... tego nie polecam nikomu :(

Niop linksys ma zdecydowanie lepsze opinie :) i jest moim faworytem,
wyczytałem że na standardowym firmware (a nie zamierzam go zmieniać) nie
można kompą w sieci nadać stałego IP czy to w czymś przeszkadza ??
rozumie że wtedy ustawiam na kompach żeby łapały IP automatycznie ??
router rodziala net dynamicznie tak tz. według zapotrzebowania a nie jak są
np. 3 kompy to po 33,3% łącza ?? (chce sie upewnić)
i może jeszcze super ostatnie pyranie żeby za jakiś czas nowego wątku nie
zaczynać, zarówno net do routera jak i połączenie od routera do komputera
jest na kablach prostych a nie cros ??

Pozdrawiam
BArTi