Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: Olo <lolo_at_olololooll.com>
Data: Mon 08 May 2006 - 09:31:07 MET DST

BArTi wrote:

> Linksys WRT54G, WRT54GL, WRT54GS

bierz WRT54GS! Świetny routerek, bardzo szybko odpowiada, łatwy w
konfiguracji, nie wiesza się (chodzi u mnie prawie rok non stop 24h/7 i
nie było ani jednej zwiechy), obsługuje wi-fi b/g - zabezpieczenia WEP i
WPA.. dopracowany firmware! zapewne nic więcej do szczęscia Ci nie
będzie potrzebne!

tak btw kupiłem też router Linksys BEFSX41 - ten jest beznadziejny -
odpowiada jak żółw i często się wiesza... też ma przyłącze do lan'u ,
ale nie ma wi-fi... tego nie polecam nikomu :(