Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536 - co sadzicie?

Autor: Maksymilian Muller <emaxx_at_op.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 13:32:35 MET DST

Tiger napisał(a):
> Co sadzicie o laptopie Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536 za cene ~4500? (nowy, 2
> lata gwarancji)? Oplaca sie kupic? Czy sam sprzet jest ok?

Sam zmienilem acera na fujistu siemensa i jestem BARDZO zadowolony.
Sprzet troszke tanszy od mojego acera a ma serial ata dysk, pamiec ddr
2, lzejsza i lepsza baterie, obudowe ktora wyglada i nie ma sie odczucia
ze zaraz peknie, mniejszy.....a czy w srodku to samo tak naprawde nie
interesuje mnie. Chociaz mojego fujitsu moge wziasc do lozeczka na
kolana i nie musze sie martwic o oparzenia ;-)

> Specyfikacja:
>
> Procesor: Intel Core Duo 1.666 MHz
> RAM: 1024 MB
> Dysk: 80 GB
> Wyswietlacz: 15,4 WXGA
> Grafika: ATI Mobility Radeon X1400 128 MB, 512 MB HyperMemory
> Optyczny: DVD-Dual
> Waga: 3,10 kg

W chwili obecnej moim zdaniem warto kupic laptopa z najmniejsza pamiecia
i samemu dokupic i dolozyc. Wychodzi to z reguly taniej i te kilka
zlotych. Sprzet o ktprym piszesz wyzej , hmm super :-) sam bym takiego
sobie zafundowal, jednak pytanie czy wykorzystasz to ? Czy to teraz czy
w przyszlosci....najwazniejsze pytanie przy zakupie, czy laptop ma
zastapic stacjonarny sprzet.

Max