ASUS P5N32-SLI Deluxe - problem z odpaleniem płyty! Ciemność!

Autor: <marekbox_at_epf.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 13:30:34 MET DST

Witam!

Kupiłem płytę Asus P5N32-SLI Deluxe, zamontowałem Pentium D 940
3,2GHz, 2 x 1GB DDR2 Geil 667MHz, GeForce 7900 GTX również ASUS,
Zasilacz Seasonic 600W + cała reszta (dysk, CD-Rom, Fdd itp.)
Po właczeniu zasilacza włącza się dioda sygnalizacyjna na płycie,
odpala się potem wnetylator procesora, wentylator grafiki, ale ja mam
ciemność na monitorze.
Tak jakby się nie odpalała całkowicie płyta.

Zostawiłam na płycie tylko procesor, pamięć i grafikę i dalej to
samo!

Jaka moża być przyczyna? Pomóżcie!

Marek