Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536 - co sadzicie?

Autor: Tiger <caramon_at_chello.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 15:42:02 MET DST

Maksymilian Muller napisał:
> najwazniejsze pytanie przy zakupie, czy laptop ma zastapic stacjonarny
> sprzet.

O, czesc :-) Long time no see :-) Warto by jakies piwko moze... Wiesz, ja
teraz jestem game developerem, wiec musze miec dobry mobilny sprzet do
testowania gierek. Zapomnialem o najwazniejszym - sprzecik jest na szynie
667 MHz :-) To juz zaczyna byc widac np. przy NFSU2 na pelnych detalach...

Zdecydowalem sie, tak na marginesie. Chociaz Media Markt, to i tak chyba sie
oplacalo. Serwis... w razie czego mam tam znajomego w kierownictwie, takze
problemow miec nie powinienem :-) To byl jeden z glownych motywow zakupu w
sumie...

Co u Ciebie? (zapraszam na priv)

Pozdrawiam,

Tiger