Re: Jaki notebook kupic?

Autor: Tiger <caramon_at_chello.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 12:56:34 MET DST

> - klawisze odciśniete na matrycy w T40, rysy już znaczne

W przypadku laptopow przenosnych i ultraprzenosnych trzeba niestety stosowac
"przekladke" z irchy albo jakiejs miekkiej szmatki pomiedzy klawiature a
monitor. Wlasciwosc jest znana i po prostu nie zabezpieczyles odpowiednio
komputerow.

> - wypadające klawisze z obu klawiatur to norma,

Wystarczy wyjac wypadajace klawisze, wrzucic do cieplej wody na 5 minut i w
odpowiednim miejscu "podgiac" plastik rozgrzanym spinaczem i przestaja
wypadac. Jest troche roboty, ale sie oplaca.

> najgorzej ze podczas odkurzania odkurzaczem
> - w jednym szlag trafił elektronike przy wewnętrznym zasilaczu: myslałem
> początkowo ze to gniazdo ładowarki, bo rozłączał ładowarke co pare sekund,
> ale wymiana potwierdziła jednak uszkodzenie modułu zasilającego.

Nie wiem jakim jestes specjalista, jezeli NAELEKTRYZOWANA RURA OD ODKURZACZA
zblizales sie do laptopa... Przeciez to niemal pewne wyladowanie
elektrostatyczne i padniecie elektroniki! Ciesz sie, ze danych na HDD nie
straciles :-)))

> od tamtej pory działa tylko na zasilaczy bez baterii.
> - stosunkowo drogie baterie do czasu pracy

Ale za to sa mocne.

> - no ale jest mały, lekki i przyjemny

Fakt :-)

Pozdrawiam,