Re: Jaki notebook kupic?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 11:31:08 MET DST

Użytkownik "Tiger" <caramon@chello.pl> napisał w wiadomości
news:9c61d$445dd265$3eb33fb7$5153@news.chello.pl...

> Nie wiem jakim jestes specjalista, jezeli NAELEKTRYZOWANA RURA OD
ODKURZACZA
> zblizales sie do laptopa... Przeciez to niemal pewne wyladowanie
> elektrostatyczne i padniecie elektroniki! Ciesz sie, ze danych na HDD nie
> straciles :-)))

Nie strasz
Bo SA ludzie którzy w to uwierzą.
Takie jak piszesz sprawy to takie ogólne zalecenia
(jak choćby "Nie włączaj urządzenia sieciowego ze zdjętą
tylną ścianką zabezpieczająca")
Odkurzam odkurzaczem setny(?) kompik w pracy,
nie zdarzyło się nic groźnego do dziś, choć nikt Cię nie zapewni,
że nigdy.

Artur(m)